Stanje vaših guma je bitno s aspekta sigurnosti, udobnosti, voznih osobina, ali čak i potrošnje automobila. Većina ih je napravljena da pruža optimalne karakteristike tijekom njihovog životnog ciklusa, no kada se prijeđe određena granica, guma više ne zadovoljava određene uvjete; produžuje se put kočenja, lošije prianjanje (pogotovo na mokroj cesti) i tako dalje.
Kada zamijeniti istrošene gume
Da bi se olakšalo vozačima, proizvođači unutar gazećeg sloja utiskuju indikator istrošenosti koji postaje vidljiv tek kada je guma istrošena. Prema zakonima većine zemalja Europske unije, gume su istrošene kada preostali gazeći sloj ima dubinu manju od 1,6 mm (kod nas je još 1mm), iako testovi pokazuju da su gume sa dubinom od 3 mm daleko sigurnije. Stoga je preporuka da ih zamijenite kad dubina ripni padne ispod 3 mm.
Vodite računa o zakonskom minimumu jer možete platiti kaznu, a i u slučaju nezgode osiguravajući zavod vam može odbiti nadoknadu štete. Gubitak svojstva gume, uslijed istrošenosti, se posebno izražava na kiši, a pogotovo na snijegu po kojemu se sa istrošenim gumama dovodite u veliku opasnost.