Portali za žene
PREMA ISTRAŽIVANJU koje je nedavno objavila britanska tvrtka Ofcom, neovisni regulator britanskih medija, žene u dobi između 25 i 49 godina danas provode više vremena u surfanju internetom od muškaraca.
"Navukle" su se na tvz. socijalne portale poput Facebooka ili Myspacea koji imaju više ženskih nego muških korisnika.
To objašnjavaju činjenicom da takvi portali kombiniraju uobičajene sadržaje s mogućnošću komunikacije s drugim "surferima", čitanjem vijesti i tračeva, te izradom vlastitih sadržaja i vođenjem blogova. Voditelj istraživačkog odjela Ofcoma, James Thicket, smatra da su upravo višenamjenski sadržaji "osvojili žene".
"Na internetu pronalaze njima bitan sadržaj, upravo tvz. socijalni portali imaju najveći broj ženskih korisnika i novih prijava", rekao je za Times. To je potvrdila i glavna menadžerica MSN-a, Sharon Bailey, koja kaže da 78 posto posjeta njihovim portalima o zdravlju i osobnom probitku čine žene.
Brojke u istraživanju posebno se odnose na žene u dobi od 25 do 34 godine, a ženama pripada 55 posto vremena provedenog na internetu. Kako životna dob raste, broj ženskih korisnika opada. Tako 79 korisnika interneta starijh od 65 godina čine muškarci.
Do prije dvije godine potpuno nepoznate socijalne web-portale prema istraživanjima Ofcoma danas posjećuje 6 milijuna Britanaca mjesečno. Facebook, Bebo i Myspace imaju najviše mladih ženskih korisnika. Gotovo trećina korisinka Facebooka su žene u dobi od 18 do 34 godine.
Isti portal ima samo četvrtinu muških korisnika. Medijski analitičar u Gartner grupi Adam Baum smatra kako nema sumnje da povećan broj socijalnih web-portala ima izravne veze s povećanjem broja žena na internetu. Europski podaci govore da 4,13 milijuna žena redovito posjećuje određeni portal, dok istu stvar čini 3,49 milijuna muškaraca.
Portali za žene