SOUMITRA Dutta, glavni predavač na ovogodišnjoj konferenciji Windays10, globalni je autoritet za područja inovacija i njihovih primjena u ekonomiji znanja.
Stručnjak je za društvene mreže, ali ne za puko ćaskanje Twitterom, nego za njihovu primjenu u biznisu.
“Throwing sheep in the boardroom” (ili, doslovno prevedeno, “Ubacivanje ovaca u salu za konferencije” neće vam previše otkriti o knjizi koju doista vrijedi pročitati) je njegova dosad najpoznatija knjiga koju je napisao u suradnji s kanadskim autorom Matthewom Fraserom, a otkriva kako su i do koje mjere društvene mreže preobrazile našu svakodnevicu.
>>SITE DOGAĐAJA NA WINDAYS10
Otkriva kako neformalno komuniciramo u krugu zajednice poznanika i prijatelja (i kako to određuje naše identitete), kakva je, zbog utjecaja društvenih mreža, dinamika naših organizacija (i kako se određuju naši statusi unutar njih), kakvo je naše ponašanje kao građana unutar društvene zajednice, ali i kao potrošača, kakva je moć društvenih mreža i koji je njihov doseg kada govorimo o životu u zajednici i poslovnom komuniciranju, ali i između kompanija i ciljnih kupaca njihovih proizvoda.
U globalnom tsunamiju koji su izazvale društvene mreže, Duttine “Ovce” privukle su lavinu pozitivnih kritika unutar on-line zajednice, čineći istodobno profesora s INSEAD-a jednim od najtraženijih predavača.
Duttin dolazak na ovogodišnju konferenciju poklapa se s obnovljenim bumom društvenih mreža u Hrvatskoj koji je prošle godine počeo s mikroblogerskim Twitterom, servisom koji su mnogi kritičari u početku odbacili s etiketom “proširenog SMS-a” koji je namijenjen srednjoškolcima. Tako je možda i bilo do prošlogodišnjih nereda u Iranu kada je Twitteru pripala uloga najbržeg i najdalekosežnijeg medija.
Dok su kamere velikih svjetskih agencija čekale pred zatvorenim granicama, Iranci su “odtvitali” svijetu priču koju kasnije više nitko nije mogao sakriti. U Hrvatsku je Twitter donio vesela ad hoc okupljanja – brzinski organizirane twittupove na kojima su se u početku okupljali informatički “geekovi” da bi se ubrzo proširila i na krugove njihovih prijatelja i prijatelja prijatelja…
Prve su to prepoznale marketinške agencije velikih tvrtki koje su se od početka uključile u sponzoriranje unaprijed najavljenih twittupova. Twitter je postao i odličan poligon za gerilski marketing…