Poznati na Facebooku
Poznati na Facebooku
Među više od 350 milijuna korisnika, koliko danas broji društvena mreža Facebook, nalazi se i poveći broj stranih i domaćih javnih osoba. Tako na Facebooku svoj profil imaju Janica Kostelić, modni guru Boris Banović, Maja Šuput, Severina Vučković, Daniel Delale, Nina Morić, Nives Celzijus, Denis Latin i mnogi drugi. Budući da na svojem profilu mnogi iznose privatne i manje privatne stvari, na njihovu sreću ili žalost, prije ili poslije takve pikanterije dospiju do medija.
Tako je objavljena i priča o vjenčanju Tatjane Dragović i Gorana Ivaniševića i krštenju njihove djece. Nekadašnja manekenka je na svojem profilu, prema pisanju jednog tjednika, objavila da je – udana! Nakon što su joj počele stizati čestitke, ljubavni je status promijenila, no stvar je već dospjela u novine.
Slično je bilo i s otkrivanjem ljubavne veze između rukometnog reprezentativca Ivana Balića i Maše Pavleković. Zagrepčanka je na Facebooku upisala da je zauzeta, a dopisujući se s prijateljicama komentirala je da je njezin dečko najbolji na rukometnom prvenstvu te dodala kako joj nedostaje otkad je u Splitu.
I najpoznatija hrvatska ljubavnica Mirela Rupić poznatu je internetsku mrežu iskoristila kako bi obznanila da traži posao.
>>NAJBOLJI STATUSI NA FACEBOOKU
Na pitanje Slobodne Dalmacije stavlja li na Facebook privatne informacije i dopisuje li se s prijateljima, Maja Šuput je odgovorila: Imam profil, no jasno mi je da je to ipak portal na kojem svi mogu vidjeti sve. Uključim se jedino kako bih pogledala kakvu vijest ili, pak, ostavila neku poruku vezanu uz plesnu školu. Smatram da se tamo ne bi trebale pisati privatne stvari, pa se s prijateljima radije vidim ili čujem mobitelom.
Mnogi, pak, poznati na Facebooku su prisilno, točnije izrađeni su njihovi lažni profili. U neugodnoj situaciji tako su se svojedobno našli Gibonni, Mile Kekin koji je lažnog frontmana grupa “Hladno pivo” odlučio i tužiti, Nikolina Pišek, Nensi Brlek, Viktor Drago…
Iako neki privatne stvari namjerno plasiraju na Facebook, drugi su tek nepromišljeni u dijeljenju informacija, a trećima se naprosto navodni prijatelji pretvore u “bliske izvore” koji njihove tračeve za koju kunu rado podijele s tabloidima. Očito je, kao i u svakodnevnom životu, važno imati mjeru i naravno voditi računa o tome kome se povjeravamo.
Poznati na Facebooku