Trač partija
TRAČANJE, ORGANIZIRANJE privatnih poslova tijekom radnog vremena te pretjerivanje sa slanjem e-mailova tri su stvari koje najviše iritiraju zaposlene u uredima, pokazalo je najnovije istraživanje Harris Interactivea.
Čak 60 posto ispitanika smatra tračanje najiritantnijom osobinom svojih kolega, a 54 posto ispitanih najviše živciraju kolege koji za radnog vremena obavljaju gomilu privatnih poziva, te organziraju svoje slobodno vrijeme. Pretjerivanje sa slanjem mailova ponajviše se odnosi na kolege koji najviše vole opciju "reply to all", te nerijetko zapravo pošalju samo prazan mail u kojem se vide tek ostale adrese na koje je isti taj mail otišao.
Na vrhu uredskih iritacija još su neprekidno surfanje internetom, nered po zajedničkim toaletima, mirisi parfema i smrad cigareta ili hrane, glasno pričanje na telefon, bučna zvonjava mobitela, te pretjerano korištenje privatnih uređaja na sastancima.
Istraživanje je provedeno za tvrtku Randstad čiji su se šefovi odlučuli na istraživanje da bi vidjeli koliko su se promijenile uredske navike zaposlenika budući da se zadnjih godina mijenja i koncepcija radnog prostora, koji je sve više otvoren, odnosno sve je manje zaposlenika koji imaju vlastite urede.
– Prije samo nekoliko godina ljudi su u najvećem broju slučajeva sjedili iza zatvorenih vrata i nitko ih nije mogao čuti, osim ako su vikali ili glasno razgovarali na telefon. No ljudi često zaboravljaju da su uredi danas otvoreni, sve je manje pregrada i svaki malo povišen ton odjekuje u cijelom uredu – rekao je Eric Buntin, direktor marketinga Randstada.
No unatoč tomu što je popis uredskih iritacija prilično dug, vrlo je malo onih koji su zaista spremni nešto učiniti da bi upozorili kolege na njihovo ponašanje. Naime, samo je 42 posto ispitanih navelo da bi bez problema upozorilo preglasne kolege, 34 posto bi reagiralo zbog tračanje, a samo 25 posto nešto bi reklo osobi koja im stalno šalje nepotrebne e-mailove.