Pravo na bolovanje
Ako vam se ne ide na posao, uzmite bolovanje
BRITANSKA poslovna skupina uputila je kritiku Coca-Coli jer u novoj reklamnoj kampanji za brand Vitamin Water potiče neopravdane izostanke s posla, piše BBC.
„Ako ste morali izostati s posla jer ste zaista bili bolesni, ne znate što propuštate. Pokušajte biti drski i iskoristite bolovanje jer vam se ne ide na posao“, stoji među ostalim u reklamnom sloganu za Vitamin Water.
Coca-Cola je odbacila optužbe istaknuvši da se slogan ni u kom slučaju ne smije iskoristiti kao ozbiljna preporuka.
Forum privatnih tvrtki izjavio je za BBC da je „neprihvatljivo ohrabrivati zaposlenike da uzmu bolovanje kako bi prodali to bezalkoholno piće“. „Tvrtka kao što je Coca-Cola trebala bi to znati“, drže u Forumu.
Bolovanja godišnje koštaju britansko gospodarstvo 12 milijardi funti.
Glasnogovornik Coca-Cole ističe da je očito riječ o ironičnoj napomeni, odnosno jednoj od mnogih fikcionalnih priča na boci koje pomažu objasniti osobnost branda.
– Mi ne mislimo ozbiljno, kada u reklami preporučamo ljudima da otvore bolovanje ako nisu bolesni – rekao je.
U listopadu 2009. godine Uprava za standardizirano oglašavanje također je uputila kritiku Coca-Coli jer je oglasom za isti proizvod obmanjivala kupce o hranjivim vrijednostima napitka. (A.V.)
Pravo na bolovanje
GORILOPEDIJA – EKONOMIJA I PRAVO