Odrasliji, solidniji i kvalitetniji mali Golf još jednom napada vrh niže klase u kojoj konkurencija nikada nije bila snažnija i brojnija.Volkswagen je u ova tri i pol desetljeća otkako je Golfa, Passata i Pola, naučio jedno: daj publici imidž solidnosti ali i obiteljske prisnosti, daj kvalitetu, ali ne i astronomsku cijenu i osvojit ćeš je. Prodajni i financijski rezultati idu u prilog toj doktrini. Novi Volkswagenov DNA, koji je počeo Sciroccom, nastavio se Golfom šeste generacije a sada je primijenjen na petoj (zar već?) generaciji Pola. Jednostavan je ali upečatljiv: oštre, ali ne preuglate linije, markantan prednji dio s gotovo klasičnom prednjom maskom i dobro usklađen stražnji dio bez ekstravagantnih rješenja oko svjetala i prozora.Nad oblikovanjem novog Pola osobno se angažirao šef dizajna cijele VW grupacije, Walter da Silva, poznat po obliku Alfe 156, Seata Altee i Leon i Audija A5.