Kompaktni monovolumen treće generacije više nije izvedenica Corolle, nego samosvojan model koji se dizajnom i mehanikom naslanja na Avensis.Nakon nedavne europske premijere u Lisabonu, ovih smo dana imali prilike novu Toyotu Verso isprobati i na domaćim prometnicama. Corolla Verso u trećoj se generaciji oslobodila prefiksa Corolla, te tako postala samo Verso. Karoserija je temeljito ojačana i prilagođena novim standardima za pet zvjezdica po Euro-NCAP-u. Korištenjem visokokvalitetnih čelika torzijska je čvrstoća povećana za trećinu, a blagim povećanjem dimenzija – dužine sa 437 na 444 cm, širine sa 177 na 179 cm i osovinskog razmaka sa 275 na 278 cm, masa je povećana za samo 30 kg. Osnovna verzija ima pet sjedala, a uz doplatu se dobiva sedam, uz napredan sustav Flex-7. Dodatni centimetri osigurali su veći komfor, a osjeća se i bolja profiliranost sjedala.Već prvi kilometri u modelu kojeg pokreće 2,2 D-CAT motor snage 150 KS, uvjerili su nas da je to prava obiteljska, ali ne i sportska kombinacija. Iako je straga polukrut ovjes, umjesto trendovskog multilinka, Verso se u zavojima ponaša poput skladnog kompakta. Vrlo je upravljiv, a kod pretjerivanja diskretno hvata sustav VSC+ (japanska verzija ESP-a). Uz to nije ni pretvrd te je vožnja ugodna. Na našem će tržištu biti zanimljiviji dizelski motori, posebice osnovni 2.0 D-4D sa 126 KS i 310 Nm, koji pruža najbolji kompromis temperamentnih svojstava i povoljne potrošnje, a stoji 24,500 eura. Verso s osnovnim benzinskim motorom 1,6 Valvematic razvija snagu od 132 KS i 160 Nm, a stoji 20,500 eura. Za najskuplju Toyotu Verso valja izdvojiti 33,500 eura, a pogoni ju 2,2 D-CAT dizelski motor, koji u verziji s ručnim mjenjačem razvija snagu od 177 KS, dok u paketu s automatskim mjenjačem razvija 150 KS.