Legacy za 2010. je duži, širi i viši od prethodnika. Uz atraktivan izgled i dalje pruža sve čari snažnih boxer motora te po prvi puta dolazi opremljen Lineartronic CVT sustavom prijenosa.Za one koji misle da im novi Subaru izgleda odnekud poznato, razlog se krije u tome što je Legacy za 2010. gotovo identičan istoimenom konceptu, osim što ne posjeduje LED svjetla i minijaturne retrovizore. Dolazi u tri varijante – Legacy 2.5i, Legacy 2.5GT i Legacy 3.6R. Bazni model, Legacy 2.5i pokretan je 170 KS snažnim motorom, uparenim s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili automatskim, lineartronic CVT-om. Ono što fali baznom modelu, a posjeduje ga Legacy 2.5GT je turbopunjač, zahvaljujući kojem se snaga penje na 265 KS, a glede mjenjača nema izbora – u ponudi je isključivo 6-stupanjski ručni, što je potpuno u skladu s karakterom motora. Model 3.6R pokreće šestak kojem je snaga blago povećana, na 256 KS te je i dalje slabiji od GT izvedbe, bez obzira što mu je zapremnina povećana za 600 ccm (sa 3 na 3,6 litara). Za njega je rezervirana isključivo 5-stupanjska automatika. Od poznatih kvaliteta i osobina Subaru vozila, najpoznatiji je simetrični sustav pogona na sve kotače, prilagođen vrsti motora i tipu prijenosa koji se koristi. Za sada, otkrivene su novosti koje se tiču sedan izvedbe, čija je premijera zakazana za New York Auto Show. Karavan će svoju premijeru doživjeti u bližoj budućnosti.