Nakon što je krajem prošle godine predstavljena osvježena Octavia, sada su i ostale pripadnice obitelji doživjele blaži redizajn – sportska verzija RS i terenska Scout.Škoda je predstavila facelift modela Octavia RS i Scout. Oba modela će osim promijenjenog dizajna kupcima ponuditi i neke tehnološke novitete, poput senzora kvalitete zraka za klima-uređaj Climatronic te nove elemente u tehnologiji svjetala. Osvježena Octavia RS ističe se novodizajniranom rešetkom hladnjaka, RS logom i markantnijim prednjim svjetlima, koja su po prvi puta kod RS modela opremljena ksenonskim žaruljicama sa zakretnim modulom. Novi branik, sa širim i agresivnijim usisnim otvorom, nudi dvije novosti – osim svjetala za maglu sa zakretnom funkcijom, Octavia RS opremljena je i svjetlima za dnevnu vožnju u LED tehnologiji. I maske stražnjih svjetala sada imaju atraktivniji oblik. Na raspolaganju su i nova metalik nijansa boje Anthracite te 18-colni naplatci Neptune. Sportsko, spušteno podvozje, smanjena težina vozila, za 20 kg kod benzinskih odnosno 15 kg kod dizelskih verzija, te niži koeficijent otpora zraka, pozitivno su utjecali na performanse. Maksimalna brzina time je povećana, dok su se vrijednosti elastičnosti i ubrzanja također poboljšale. Motori modela Octavia RS zadovoljavaju EURO-5 norme. Benzinski motor 2,0 TSI bilježi potrošnju od 7,5 l/100 km i emisiju CO2 od 175 g/km, dok motor 2,0 TDI troši 5,7 l/0100 km, uz emisiju CO2 od 150 g/km. Oba motora nude se sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili DSG-om s istim brojem stupnjeva. Od 2000. godine prodano je više od 60.000 komada Octavije RS, a čak 70 posto kupaca odlučilo se za Combi varijantu karoserije.
Linija Scout osigurala je istaknuto mjesto u ponudi Škoda modela. Uz Roomster Scout i Fabiju Scout, Octavia Scout predstavlja vrhunac ponude. Redizajnirana silueta vozila dobila je lice koje je zajedničko čitavoj liniji modela Octavia: redizajnirana rešetka hladnjaka uokvirena je markantnim prednjim svjetlima. Masivni branik sa svjetlima za maglu s corner funkcijom naglašava izgled terenskog vozila, dok markantne zaštitne elemente karoserije harmonično nadopunjava nova nijansa metalik boje Rosso Brunello. Za dobre vozne karakteristike i na zahtjevnijim terenima, zaslužni su razmak od tla od 179 mm, zaštita podvozja, pogon na sve kotače i četvrta generacija Haldex spojke, koja na jedan kotač može prenijeti i do 85 % zakretnog momenta. Za dovoljno snage, brinu dva snažna motora u kombinaciji s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem: benzinski motor 1,8 TSI i dizelski motor 2,0 TDI.