Za vrijeme testiranja novog Cayenna, negdje na njemačkim prometnicama, špijunski fotografi ovjekovječili su nasljednika Porscheovog terenca koji bi trebao biti službeno predstavljen tijekom 2010. Njemački dizajneri nisu puno eksperimentirali, jer novi Cayenne bitno ne odstupa od prepoznatljivog Porscheovog izričaja. Uz povećanu dozu elegancije, novi model još se više doima kao pravo cestovno vozilo, jer njegovi vlasnici vjerojatno nikad nisu, niti neće kročiti makadamom, a kamoli se upustiti u off-road avanturu. Stoga je i oslobođen blagog terenskog štiha, kao i opreme koja uz to ide.
Što se tiče motorizacije, vrijedi poznata izreka – samo nebo je granica. Iako zasad nema službenih informacija, u ponudi moćnih benzinaca i dizelaša, naći će se i hibridna verzija. Benzinci za novog Cayenna biti će 4.8 V8 snažan 400 KS, poznat iz Panamere, dok će prestižni model Turbo pokretati benzinac iste koncepcije, ali će zbog biturbo tehnologije razvijati 100 KS više. Dizelaš će najvjerojatnije biti posuđen od Audija, s time da će V6 TDI biti malo osnažen, kako bi se bolje uklopio u filozofiju moćnog SUV-a. Iz Porschea su potvrdili kako će razvoj hibrida krenuti još ove godine, a premijeru će doživjeti već u aktualnom Cayennu, dok će se u novi model ugrađivati bez većih izmjena. Radi se o Audijevom 3.0 V6 motoru snage 333 KS, uparenim s trofaznim, sinkroniziranim elektromotorom koji snagu crpi iz NiMH baterija od 38 kW.