Najbolje zimske gume
BEZ DOBRIH guma nije moguće imati dobar kontakt sa tlom, kako u ljetnim, tako i u zimskim uvjetima.
Ono što je potrebno znati je da su gume u svakoj situaciji najbolji tuning automobila, te da mogu značajno poboljšati ponašanje automobila na cesti. Shodno tome, najosnovnije što bi trebalo biti promijenjeno pred zimu jesu upravo gume. Zbog nedostatka novca kod nas su udomaćene univerzalne gume, čija je smjesa takva da se sa njima može voziti i po ljetu i po zimi. Svakako je bolje po zimi voziti sa univerzalnim gumama, nego sa ljetnim, jer one su dobar kompromis, ali ipak samo kompromis. Osnovna razlika između ljetnih i zimskih guma je u smjesi.
Ljetne se gume rade tako da najbolje razultatte postižu na temperaturama iznad deset szupnjeva celzijevih, dok se na temperaturama koje su niže stvrdnu i počnu ponašati koa plastićne gume, te ne prijenjaju dobro uz tpodlogu, zbog čega može doći do proklizavanja te gubitka kontrole nad automobilom. Njihov je profil napravljen potpuno drugačije vremenske uvjete, te treba izbjegavati njihovu upotrebu po zimi. Zimske, pak, gume su naprevljene od takve smjese koja se najbolje ponaša pri niskim stupnjevima, te u otežanim vremenskim uvjetima. Profil koje one imaju napravljen je tako da može bez problema izdržati sve nedaše s kojima se tijekom zime na cesti možete susresti.
Jedino na što treba paziti je smjer na koji se postavljaju, naime potrebno ih je namjestiti tako da je profil namješten onako kako piše u uputama, jer je to najoptimalnije za vožnju po snijegu i zbacivanje kiše i bljuzge. Zimske gume svakako su isplativa investicija, jer pomažu boljoj upravljivosti automobila u extremnim zimskim uvjetima, a ono o čemu mnogi ne razmišljaju jest tpo da koliko više kilometara odvezate sa zimskim gumama, toliko ste produljili rok trajanja ljetnim, tako da niste na gubitku, već na dobitku.
Zanimljivo je da se na našem tržištu može naći guma koja je dizajnirana specijalno za zimske uvjete u Središnjoj Europi, odnosno nudi odlično prianjanje na mokrim cestama i u zimskim uvjetima dok njen strelasto oblikovan dezen smanjuje opasnost od proklizavanja. Osim nje Nokian nudi i WR ‡ najbržu gumu na svijetu, kooja ima djelotvorni HAKA poprečni utori; niska i ugodna razina buke u kabini; visoka trajnost; odlično prianjanje na mokroj podlozi; indikator sigurnosti vožnje (DSI), itd. Na našem su tržištu popularne i Savine gume, koje pružaju vrlo povoljan odnos uloženog i dobivenog, posebno otkad su u posljednjih nekoliko godina vidljiv napredak u kvaliteti kojeg Savine gume zahvaljuju modernijoj tehnologiji proizvodnje zbog toga što je Sava u vlasništvu Goodyeara, najveće korporacije za proizvodnju guma na svijetu. Američko vlasništvo donijelo je Savinim gumama neka Goodyearova rješenja po nižoj cijeni.