Mercedes je predstavio futurističke sigurnosne sustave koji će jednog dana postati standardna oprema u većini automobila.Inženjeri tvrtke s trokrakom zvijezdom bave se eksperimentalnim sigurnosnim sustavima još od 1974. Najnoviji projekt baziran je na modelu S400 Hybrid i zove se ESF 2009. Najnoviji “Genšer” opremljen je sa desetak inovacija iz područja zaštite putnika, koje se doimaju vrlo revolucionarnim i potpuno su funkcionalne. Od interesantnijih izdvajamo pomoćni kočioni sustav ugrađen na podvozje, koji se sastoji od posebnog jastuka na napuhavanje. U slučaju neizbježnog sudara, jastuk se napuše i stvarajući dodatno trenje s podlogom, usporava automobil. Uz to, podiže prednji dio automobila za 80 mm, čime se kompenzira poniranje uslijed kočenja.Još revolucionarnijim doimaju se metalne konstrukcije na napuhavanje, koje štede prostor i povećavaju zaštitu od udara. Prilikom bočnog naleta, metalne konstrukcije napušu se posebnim plinom pod pritiskom od 10 do 20 bara, što pridonosi smanjenju ukupne mase ali i dodatno štedi prostor. Što se tiče unutrašnjosti, sjedala su posebno dizajnirana kako bi putnike pomaknula 50 mm prema središtu kabine, ukoliko senzori detektiraju neizbježan bočni sudar. Od ostalih inovacija, tu je i zračni jastuk ugrađen na sigurnosni pojas te jastuk između vozača i suvozača koji sprječava da se oni međusobno ozljede prilikom bočnog udara.