Prema podacima tvrtke Jato Dynamics, točno 100.526 novih automobila prodano je manje nego u istom razdoblju prošle godine.Škoda je najprodavanija marka, a Octavija najprodavaniji model. Dominacija češke marke, koja je najomiljenija u regiji također je u padu, jer su zabilježili 34,5 posto lošije prodajne rezultate u odnosu na isto razdoblje lani. Na drugom mjestu nalazi se Volkswagen s padom od 29,9 posto, zatim Ford s 23,9 posto lošijim rezultatom, Opel s padom od 37,4 posto i Renault s 30,2 postotnim smanjenjem prodaje. Jedini pozitivan rezultat uspio je ostvariti Hyundai, s povećanjem od 0,4 posto, a drugu krajnost čini Dacia, koja je zabilježila pad prodaje od čak 55 posto. Iza najprodavanijeg modela, Octavije, s padom od 26,5 posto, slijedi Fabia s padom 45,8 posto, zatim Astra sa 31,4 posto lošijim rezultatom, Logan sa 69,5 i Focus sa 34,5 posto lošijim prodajnim rezultatima.