Prednja maska modela XJ ostala je vrlo prepoznatljiva, s vidljivim utjecajem XF-a, dok je stražnji dio potpuno nova priča, pomalo netipična za Jaguar. Unutrašnjost pruža ugođaj pravog plemićkog životnog prostora, a ne tek putničke. Motori koji pokreću Jaguarovog četverovratnog stjegonošu su poznati od prije i svi se već ugrađuju u XF. Biturbo dizelaš 3.0 V6 raspolaže sa 275 KS, dok je benzinac 5.0 V8 u atmosferskoj izvedbi snažan 385 KS.
Isti motor opremljen kompresorom raspolaže sa 470 KS, dok je inačica Supersport sa 510 KS ujedno i najjača u ponudi – do stotke sprinta za svega 4,9 sekundi, što je velika zasluga lagane, aluminijske konstrukcije šasije. Najveća brzina svih modela elektronski je ograničena na 250 km/h. Motori su upareni s poznatim ZF sekvencijalnim mjenjačem sa 6 stupnjeva, kojim se upravlja putem sustava Jaguar DriveSelector.
Inačica s produženim međuosovinskim razmakom nudi dodatnih 125 mm prostora za noge putnika na stražnjoj klupi, a u prtrljažnik od 520 litara mogu se smjestiti dva ogromna kofera, jedan pored drugoga. Novim XJ-om napravljen je velik korak naprijed, jer nudi osjetno više od svojeg prethodnika. Narudžbe su u tijeku, a isporuke će krenuti početkom 2010., s cijenama formiranim zavisno od tržišta.
Fotogaleriju pogledajte ovdje.