Francuski su stručnjaci objedinili najbolje od dizelske i električne tehnologije, u dizelskom hibridu HYmotion 4.Hypnos u prednjem dijelu ima common-rail dizelaš treće generacije, s piezo-brizgaljkama i twin-turbo nabijanjem, koji razvija visokih 200 KS i 420 Nm. Opremljen je sustavom Start&Stop, za automatsko gašenje i paljenje te preko automatiziranog sekvencijalnog mjenjača sa šest stupnjeva pokreće prednje kotače. Na stražnje je, preko diferencijala, priključen AC elektromotor snage 37 kW, koji okretni moment od 200 Nm otpušta već od niskih okretaja. Napaja se iz paketa nikal-metal-hidridnih baterija, preko inverterskog pretvarača napona.Toliko snage i moći u 1,8 tona teškom hibridu, a prosječna potrošnja je samo 4,5 litara. Kako je to moguće? Moderne tehnologije čine čuda, a ovdje veliku ulogu ima ne samo hibridni pogon već i svojevrsna primjena korištenje energije koja se razvija kočenjem. Hypnos može voziti samo s dizelskim motorom, s oba motora zajedno, ili samo električni pogon. S oba motora u sinergiji Hypnos do stotke sprinta u 9,4 sekundi te osjetno povećava elastičnost kod niskih okretaja. U zelenim zonama može voziti samo elektromotorom. Ima dovoljno struje za tri kilometra nečujne vožnje, brzinom do 50 km/h. Elektromotor omogućava da se kod kontinuirane vožnje na pravcu ili nizbrdici dizelski motor povremeno gasi te automatski rada dizelskog motora puni baterije, a prilikom usporavanja i kočenja povećava jakost struje i pojačava punjenje.