Povećan i uljepšan njemački dvosjed u deset sekundi pretvara se iz cabrioleta u coupea, a najviše užitka pruža s biturbo benzincem sa 306 KS i mjenjačem s dvije spojke i sedam stupnjeva.Dizajn je znatno atraktivniji, a najveća je novost metalni sklopivi krov, kojim BMW u jednom automobilu objedinjuje dva. U samo 20 sekundi Z4 se pretvara u cabrio i ponovno postaje coupe. To je samo početak, jer novi bavarski dvosjed dolazi s bogatim teretom multimedijalne tehnologije i novih mehaničkih rješenja, među kojima je najzanimljivija dvostruka spojka. Njemački spider u novom je izdanju spreman na kompromise, ali to nimalo nije oslabilo njegov snažan karakter.Ponuda pogonskih agregata zasad je svedena na tri benzinska motora, sa šest rednih cilindara. Ponuda počinje modelom sDrive 23i, koji iz obujma od 2497 ccm istiskuje 204 KS i 250 Nm te troši 8,5 litara. Uz istovjetnu potrošnju, sDrive 30i s trolitrenim motorom i 258 KS pruža bolja ubrzanja, a pravi je dragulj sDrive35i. Opremljen trolitrenim motorom s dvostrukim turbonabijanjem razvoja 306 KS. Impresivni okretni moment od 400 Nm razvučen je u području od 1300 do 5000/min. No zahvaljujući sustavu izravnog ubrizgavanja druge generacije prosječno troši samo 9,4 litre.Robotizirani mjenjač sa sedam stupnjeva i dvostrukom spojkom idealan je partner za najsnažniju verziju Z4. Pruža pravu porciju adrenalinskog užitka, koji se ne zaboravlja. I za kraj cijene, koje se kreću od 48.516 eura za osnovni, pa sve do 61.981 za najsnažniji model u ponudi.