Najnovija jurilica iz Ingolstadta zove se RS5, a biti će pogonjena unaprijeđenom verzijom 4.2 V8 motora koji će razvijati više snage i emitirati manje CO2 nego u Audiju RS4.Kupe visokih performansi uhvaćen je u fazi završnog testiranja na Nürburgringu. Pretpostavlja se kako njegov V8 razvija oko 450 KS, a pogon je Quattro, kao i kod ostalih pripadnika RS obitelji. Mjenjač S Tronic opremljen je sa dvije spojke, što se prvi puta koristi u RS modelima. Adaptivna aerodinamika omogućava podešavanje stražnjeg spojlera, a stražnji diferencijal kontrolira raspored momenta na svaki kotač posebno te osigurava optimalni grip s podlogom. Iza atraktivnih aluminijskih naplataka skrivaju se dorađeni samoventilirajući kočioni diskovi koji brinu za sigurno zaustavljanje.Styling cijelog automobila razlikovat će se od modela S5, a znakovi raspoznavanja biti će drugačiji prednji odbojnik s većim usisnicima za zrak, stilizirani po uzoru na R8, te ogromni ovalni otvori ispušnog sustava. Na europskom tržištu očekuje se krajem godine, a sljedeće godine biti će dostupna i roadster izvedba, koja će zaokružiti ponudu ovog modela.