Njemačka tuning kuća poznata je po doradama serijskih Volkswagena i Audija, a za novi SUV pripremili su pakete poboljšanja u nekoliko stupnjeva – u najvišem je dostupno čak 325 KS i 640 Nm. Doradama su obuhvaćeni i benzinski i dizelski motori koji pokreću Q5.
Za model sa 3.0 TDI dizelašem pripremili su tri razine poboljšanja performansi. U prvom i najblažem stupnju reprogramirana je ECU jedinica i povećan je tlak u turbopunjaču za 0,15 bara, što rezultira ukupnom snagom od 280 KS i 585 Nm, ali i novčanikom lakšim za 1298 eura. Sljedeća faza podiže snagu na okruglih 300 KS i 600 Nm, uz cijenu od 1498 eura. U finalnoj fazi isti motor pretrpio je modifikacije injektora, usisa zraka i sustava hlađenja, što za posljedicu ima najveću snagu od 325 KS i 640 Nm.
Za model opremljen bezincem 2.0 TFSI, njemački tuneri pripremili su četiri faze. Prva uključuje reprogramiranje ECU jedinice i blago povećanje tlaka turbopunjača, što rezultira snagom od 250 KS i 400 Nm, za 998 eura. Sljedeća faza diže snagu na 260, a treća na 295 KS. U četvrtoj fazi iz 2.0 TFSI motora izvukli su 310 KS i 465 Nm, zahvaljujući ugradnji turbopunjača s varijabilnim načinom rada. Uz to, reprogramirana je elektronika, ugrađen je hladnjak ulja i sportski ispušni sustav. Nekoliko faza poboljšanja pripremili su i za 2.0 TDI motor, kojem su podigli snagu sa standardnih 170 na 200, odnosno 220 KS.
Više fotografija na autoklub.jutarnji.hr