ZAGREB – Na Zagrebačkom velesajmu (ZV) večeras je zatvorena 35. Ambienta – međunarodni sajam namještaja, unutarnjeg uređenja i prateće industrije, na kojem se predstavilo 744 izlagača iz 31 zemlje.
Ambienta je u zadnjih deset godina prerasla u jedan od najuspješnijih sajmova ZV-a te postala istinski brend i zaštitni znak ZV-a, ističu sa Zagrebačkog velesajma.
Ambienta iz godine u godinu bilježi sve veći broj izlagača, veću izložbenu površinu te veći broj posjetitelja.
Tako su se na ovogodišnjoj Ambienti u 18 sajamskih paviljona na izložbenoj površini od 51,5 tisuća četvornih metara predstavili izlagači namještaja za stanovanje i urede, kupaonice i kuhinje, proizvoda i opreme za unutarnje uređenje te repromaterijala, strojeva i alata za unutarnje uređenje i drvnu industriju.
Tijekom Ambiente, koja je trajala od 14. listopada, održalo se niz stručnih skupova, među kojima Poslovni klub, na kojem su predstavnici drvne industrije i Vlade RH razgovarali o konkurentnosti drvnog sektora.
Tom prigodom je istaknuto kako hrvatski drvni sektor ima dobru perspektivu, čemu u prilog idu i podaci da je u posljednje četiri godine sektor živnuo, a izvoz je u tom razdoblju udvostručen.
Izvoz drvnog sektora povećan je sa oko 400 milijuna dolara u 2004. na 932 milijuna dolara u prošloj godini, a u ovoj godini se očekuje da će izvoz premašiti milijardu dolara.
Rečeno je i kako treba iskoristiti hrvatske prednosti za razvoj drvnog sektora, poput onih da je 48 posto teritorija prekriveno šumom te da postoji još uvijek relativno dobra "baza" hrasta, bukve, četinjača i drugih vrsta.
U sklopu Ambiente dodijeljene su nagrade i priznanja najuspješnijim izlagačima.