ZAGREB – Proces integracije dvije hrvatske tvrtke, DCM-a i Adriatic kabela u jedinstvenu tvrtku B.net hrvatska uspješno je okončan, što je predstavljeno novinarima na današnjoj konferenciji. Kako tvrde predstavnici nove tvrtke, po broju korisnika trenutno su treći telekom operater u Hrvatskoj.
Nova će tvrtka svojim korisnicima pružati cjelovite telekomunikacijske usluge poznate pod nazivima “dual play“ i “triple play“, a koje objedinjavaju Internet, telefoniju i televiziju. Od konkurencije razlikovat će se i po dodatnim programima, a to su HBO Comedy, Fox Life i Sport Club. O tome su detaljno govorili Hans Lukits, predsjednik Uprave grupe Bewaga, zatim Rita Heiss, članica Uprave B.net Hrvatska, te Žejko Batistić i Senad Kulenović iz B.net Hrvatske.
Sto pedeset zaposlenika nove tvrtke već u ovom trenutku svoje usluge mogu ponuditi u više od 250.000 kućanstava u najvećim hrvatskim gradovima, a u bliskoj budućnosti planiraju novo širenje mreže. Kako nam je rekao gospodin Batistić, u planu su i nove akvizicije, odnosno okrupnjavanja s drugim sličnim tvrtkama.