ZAGREB – Josip Kregar, kandidat za gradonačelnika Zagreba, u dosadašnjoj kampanji za lokalne izbore je na TV-oglašavanje potrošio 300 tisuća kuna, zajedno s produkcijom za TV spot od 20 sekundi i 20 pojavljivanja, a ukupno su njegovi rashodi u kampanji do danas iznosili 860 tisuća kuna.
"Ukupno ima 200 donatora od čega je 185 malih, čije donacije su iznosile između 100 i 500 kuna. Neka od imena velikih donatora su: Jadransko osiguranje, Adria-mar d.o.o., Euroherc, Brezak usluge d.o.o., Gregović Danilo, Šarko Josip, Borić Vladimir i drugi", izvijestio je danas glasnogovornik kampanje "Kregar za gradonačelnika Zagreba" Alexander Štrbac na konferenciji za novinare.
Štrbac naglašava da je Josip Kregar, u skladu s osobnim uvjerenjima, i prije zakonskih rokova, objavio imena donatora i iznose koje su donirali kampanji kako bi primjerom pokazao da je transparentnost dio njegovog načina rada kada preuzme odgovornost upravljanja Gradom Zagrebom.