ZAGREB – Zagrebački Holding je navodno odlučio prodati ime Arene Zagreb, a Jutarnji list doznaje da su u tijeku pregovori s nekoliko tvrtki.
Ovakva reklama za potencijalnu tvrtku bila bi vrijedna najmanje milijun eura na godinu, a dvorana na Laništu više ne bi nosila ime Arena Zagreb, nego bi dobila kao prefiks ime tvrtke koja potpiše ugovor s Holdingom. Time bi Grad uspio pokriti trećinu iznosa koji je svake godine dužan isplatiti INGRA-i. Da bi Arenu učinio isplativom, očekuje se i da bi Holding velik dio događaja sa Zagrebačkog velesajma i Boćarskog doma, poput Sajma vjenčanja, preselio u Arenu Zagreb.
Od događaja koji se najavljuju u prostoru Arene ove godine tu su gostovanje kazališne predstave “Mamma mia” i nastup Cirque du Soleil, jednog od najatraktivnijih cirkusa u svijetu. U rasporedu su upisana i dva strana sajma, onaj malih poduzetnika iz Italije te međunarodni sajam namještaja. Očekuje se da će vrsta i broj različitih manifestacija koje bi ugostila Arena s vremenom sve više biti proširivani, da bi se dvoranu učinilo isplativom.