VARAŽDIN – Od prvog dana ove godine poslovi izdavanja građevinskih i lokacijskih dozvola, prema izmjenama Zakona o lokalnoj upravi i samoupravi te Zakona o prostornom uređenju i gradnji, prešli su na jedinice lokalne uprave i samouprave. Točnije na županije i gradove koji su sjedište županije. Grad Varaždin i Varaždinska županija tako su od Ureda državne uprave, osim poslova, preuzeli i službenike te arhivu. O novom odjelu u gradskoj upravi, koji je sada zadužena za izdavanje potrebnih dokumenta prilikom gradnje, i nastalim promjenama, na današnjoj su konferenciji za novinare govorili varaždinski gradonačelnik Ivan Čehok i pročelnik novog odjela Stanko Vitez. Što promjene donose za građane pojasnio je gradonačelnik Čehok:
Nove izmjene, prema najavama, trebale bi pojednostavniti i skratiti proceduru dobivanja potrebnih dozvola, dok će troškovi ostati otprilike isti. Posebice se to odnosi na obitljske kuće do 400 metara četvornih o čemu Stanko Vitez kaže:
Kod većih objekata i poslovnih prostora stvar stoji drugačije: