VARAŽDIN – Izvještaj o radu Gradskog reklamacijsko informacijskog centra te statistika poziva u 2007. godini predstavljeni su danas u prostorijama Gradske vijećnice u Varaždinu. GRIC je sustav koji građanima omogućuje da pozivom na besplatni broj 0800-0042 prijave problem te da se informiraju o bilo kojem događanju u gradu. GRIC potiče rješavanje problema i onemogućava odugovlačenje od strane pojedinih institucija, čime ima ulogu antikoruptivnog sustava, istaknuo je gradonačelnik Ivan Čehok:
U prošloj godini evidentirano je više od 4 tisuće poziva, od čega je bilo 534 reklamacija, a riješeno je njih 426. Koji su najčešći problemi građana, objasnio je Dražen Dretar, stručni suradnik za protokol i odnose s javnošću Grada Varaždina:
Kao neke od novosti u poslovanju GRIC-a najavljeno je ispitivanje javnog mnijenja o zadovoljstvu građana pruženom uslugom, te implementacija novog softvera, čime bi se omogućilo odgovaranje na upite građana putem sms-a i interneta.