SEKA ALEKSIĆ ZAŠTITNO LICE – PODRAVKA
SEKA ALEKSIĆ ZAŠTITNO LICE – PODRAVKA
BEOGRAD, KOPRIVNICA – Nakon domaćih zvijezda – Blanke Vlašić, Vanne i Renate Sopek – koprivnička je Podravka za svoju reklamnu kampanju angažirala još jedno zvučno estradno ime: poznatu srbijansku folk-pjevačicu Seku Aleksić.Aleksić je postala zaštitno lice Podravkine slastice Dolcela na tržištu Srbije, a težina financijskog aranžmana poznate pjevačice i hrvatske kompanije zasad je poslovna tajna.- Pristala je na suradnju jer joj se izuzetno svidio koncept kampanje i pronašla je poveznicu s Dolcelom. U TV spotu savršeno se nadopunjuje njena osobnost i osobnost brenda Dolcela – rekla nam je Dijana Jendrašinkin, izvršna direktorica korporativnih komunikacija Podravke.Popularna pjevačica dosad je odbijala sve ponude za snimanje reklamnih spotova unatoč velikom interesu brojnih poznatih brendova.- Ovu je ponudu bilo nemoguće odbiti. Riječ je o slatkim proizvodima koje inače volim, a i ostali detalji ponude bili su primamljivi – rekla nam je danas Seka, napominjući da ne zazire od kuhanja te da su svi koji su probali njene specijalitete bili i više nego zadovoljni.- Kad su mi objasnili da je riječ o reklami kroz koju se kao motiv provlače dvije stvari, slatko i uživanje, tu sam negdje prepoznala sebe i rekla da možemo razgovarati o detaljima – otkrila nam je Seka. Svojom je atraktivnom pojavom poznata folk-pjevačica začinila reklamu za Dolcela proizvode koja će se emitirati na srpskom tržištu. Dolcela proizvode i inače kupuje. – Kako nam je cilj ostvariti dobre rezultate, odabir zvijezde za naš spot činio nam se sasvim opravdanim jer, marketinški gledano, za ono što želimo postići trebala nam je poznata osoba – zaključila je D. Jendrašinkin.