Iako nebračna kćer Gorana Višnjića, Lana Lourdes ima tek dvije godine, već je postala manekenkom. Njezina je mama Mirela Rupić nestrpljivo čekala da joj kći prohoda, te joj je već dogovorila hodanje po pistama. Neka mala, baš poput tate, postane poznata. Kako se Rupić, naime, pohvalila na svom Facebook profilu u ime djevojčice, potpisala je trogodišnji ugovor s britanskom modnom agencijom Models Direct.
Međutim, kako se čini, iskustva britanskih roditelja s navedenom agencijom nisu nimalo sjajna, te ih mnogi nazivaju prevarantima. Apele sa svojim lošim iskustvima objavili su na brojnim internet portalima kako bi spriječili nove žrtve prevare.
“Pažnja! Ne poslujte s Models Direct, sve što oni žele jest vaš novac. Za ugovor traže 200 funti i onda vas nikad ponovno ne nazovu. To je lažna tvrtka”, požalila se jedna birtanska majka. Druga je kazala kako je nikad nisu zvali, ali da su ponovno tražili novac za obnovu ugovora.
Ideja Mirele Rupić, kako je napisala na Facebooku, da djevojiča zaradi novac kao zaštitno lice nekog svjetski poznatog branda jer vjeruje kako bi joj to otvorilo vrata u svijet poznatih. Tvrdi kako se svi dive ljepoti njezine i Goranove kćeri, koja je od oca nasljedila oči i osmijeh. Zakonski i dijete od dvije godine može postati član modne agencije, ali pitanje je do kuda su pojedini roditelji spremni ići zbog ostvarivanja svojih bolesnih ambicija.
– Premda zakon ne brani roditeljima angažiranje djece u aktivnostima za reklamne svrhe, vjeruje se da bi dobrobit djece trebala svakome biti na prvom mjestu. Međutim, svjesni smo toga da roditelji svoje vlastite frustracije često projiciraju na djecu.
A ona, koja su još premlada za donošenje odluka, prepuštena su svojim, ponekad, preambicioznim roditeljima – kazao je psiholog Boris Blažinić.