Ivo je farmerima objašnjavao kako se on Gibonnija sjeća kad je počinjao glazbenu karijeru u Osmom putniku rekavši kako je čim je osjetio medijsku pažnju distancirao se od medija, ali i od bliskih prijatelja.
Antonio je rekao kako mu je istu stvar o pjevaču rekao Dino Dvornik kad su radili na jednom humanitarnom projektu. On je bio toliko uplašen da ga ljudi hoće iskoristiti, da se ogradio od svega., objašnjavao je Ivo.
Maneken je rekao kako je on čuo da je pjevač škrtica, no Ivo je diplomatski rekao kako neće ulaziti u to. Meni je on nenormalno drag, ja ga ne znam, ali kroz te pjesme sam ga doživio kao savršenstvo., razdragano je priznao.
Nije to savršenstvo, jedno je kad ti je otac radnik u tvornici, a drugo je kad ti je otac hrvatski Vuk Karadžić. U njemu je imao veliku pomoć., otvoreno je pričao Amulić.
Antonio se nije mogao načuditi u čemu mu je otac pomogao, pa mu je Ivo nastavio objašnjavati: Ljubo je postao popularan preko sina, a čovjek ne može biti veći nego što je!. Antonio je rekao kako on zna da je njegov otac crkveni pjevač, a Ivo je dodao kako on vodi i zborove, te da je sakupljač narodnih pjesama.
Slikovito je opisao kako Gibonnijeva oca treba držati u pamuku koliko je vizualno krhko biće. Ivo se ubrzo ispravio jer je uvidio da je farmerima dao sliku da je Ljubo vezama pomogao sinu da uspije.
On je njemu savjetom ukazao kako svojim tadašnjim glazbenim izričajem neće uspjeti, a sad vidiš gdje je. Da je nastavio s Osmim putnikom, od Gibonnija ne bi bilo ništa, Morao je napraviti ogroman kompromis u glavi., zaključio je Ivo.
Josip je rekao kako je Gibonni iskoristio glazbu u financijskom smislu, a Kiki je dodao: Ajme autorskih prava, ma boli glava.