RIJEKA – Promicanju Kvarnera kao aviodestinacije posvećena je ove godine osobita pozornost – ističe direktorica TZ-a Primorsko goranske županije Gordana Medved. Događa se ogroman prodor low cost prijevoznika u segment turizma po godišnjoj stopi rasta od 40 posto, i to je jednostavno nemoguće zaobići, a Kvarneru je stalo da pokupi dio tog avio tržišta, kaže Medved. U pripremi je i strateški marketinški plan za turizam od 2008. do 2015. Prioritetna će tržišta i dalje biti domaće i šest inozemnih – Njemačka, Slovenija, Italija, Austrija, Mađarska i Češka. No okrenut će se i novim, vezanim uz promidžbu Kvarnera kao aviodestinacije. To su posebice Njemačka, Rusija i Ukrajina kao dva vrlo moćna i relativno nova tržišta, te Velika Britanija – tržište koje smo nekad imali i stjecajem raznih okolonosti izgubili, ističe Medved. I dalje će prioritet biti odmorišni – ljetni turizam, ali i oni s kvarnerskim pečatom – kongresni te wellnes i zdravstveni turizam. Novi web portal Turističke zajednice Primorsko-goranske županije kvarner.hr ovih dana dobiva redizajn! To je dio aktivnosti promidžbe kojima se TZ bavio tijekom razdoblja siječanj-listopad 2007. U tom su razdoblju sudjelovali na 90 općih i specijaliziranih sajmova, a Kvarnersku su regiju promovirali na četiri prezentacije: u Munchenu u sklopu projekta "Hrvatska zemlja partner" te na sajmovima u Herningu, Budimpešti i Parizu. Izdane su i nove brošure "Lica kulturnog identiteta" i "Zaštićena prirodna baština".