ZADAR – Zrakoplov koji je u petak pao u more kod Dugog Otoka nalazi se na 67 metara dubine, a u tijeku su pripremne radnje ronioca i vojske za izvlačenje. U pitanju je složena operacija opasna za ronioce zbog velike dubine na kojoj se zrakoplov nalazi, potvrdio je novinarima inspektor Dinko Vodanović. Objasnio je kako zrakoplov prvo treba vezati i osigurati jer se ne zna u kakvom je stanju i jesu li tijela poginulih vezana, piše Vecernji.hr.
– Cilj akcije je prije svega vađenje tijela iz mora – izjavio je Vodanović, te dodao da ne može dati pretpostavku u uzrocima pada dok ne vidi zrakoplov, no s obzirom da su na snimkama kamera vidjeli da je zrakoplov cijel pretpostavlja da je pilot pokušao sletjeti na more. Ipak, inspektore zbunjuje to što se čini da je pilot išao slijetati s spuštenim kotačima. Snimke su pokazale da je jedan kotač pukao, pa je to možda uzrok zašto zrakoplov leži preokrenut.
Vodanović je također objasnio da će olupinu izvaditi na brod, a nakon toga će vatrogasci rastaviti krila zrakoplova kako bi ga otpremili u Zemunik. Akciji će biti nazočni njemački i talijanski inspektor za zrakoplovne nesreće, tako da postoji ideja koju podržava i njemački inspektor Ulf Kramer da se zrakoplov odvede u istražni centar u Njemačku da zajednički istraže okolnosti koje su dovele do nesreće.
Zrakoplov koji je u petak pao u more kod Dugog Otoka nalazi se na 67 metara dubine, a u tijeku su pripremne radnje ronioca i vojske za izvlačenje. U pitanju je složena operacija opasna za ronioce zbog velike dubine na kojoj se zrakoplov nalazi, potvrdio je novinarima inspektor Dinko Vodanović. Objasnio je kako zrakoplov prvo treba vezati i osigurati jer se ne zna u kakvom je stanju i jesu li tijela poginulih vezana.