POSplus za uređenje stana
ZAŠTO se stanovi domaćih investitora ne bi opremali domaćim namještajem, a ne onim iz uvoza?
Zapitali su se to u Drvnom klasteru sjeverozapadne Hrvatske te su lani odlučili pokrenuti projekt POSplus, prvi model potpunog uređenja stana domaćim namještajem.
Uz koncept opremanja stambenih prostora, što će potaknuti razvoj domaće drvne industrije, odlično se uklopio domaći dizajn te ostali proizvodi, pa će više posla biti i za arhitekte, projektante te dizajnere interijera.
„U praksi ideja izvrsno funkcionira, pa je do sada opremljeno više stanova u Varaždinu“, kaže Sandra Hižak, voditeljica Klastera. Umjesto da vlasnici do iznemoglosti obilaze trgovine i tragaju za odgovarajućim stolom, krevetom ili kuhinjskim elementima, POSplus će im olakšati odluku i na jednome mjestu pružiti kvalitetan proizvod uz vrhunsku uslugu, po pristupačnim cijenama i na razini svjetskih trendova.
Uz to, Klaster osigurava i mogućnost pokrića troškova opremanja povoljnim kreditnim linijama, u trajanju od sedam do 10 godina ovisno o odabranoj banci. Također će za klijenta izraditi financijsku konstrukciju putem kartica, rata ili pronalaska najpovoljnije verzije kredita, pa je ovaj program i te kako zanimljiv i investitorima u stanogradnji.
Budući da si prosječna mlada obitelj ne može priuštiti stručnjaka ili arhitekta koji bi uredio interijer, Klaster je za njih u cijenu uključio usluge arhitekta i dizajnera, pa ponuda uključuje usluge projektiranja prostora uz 3D prikaz. Kvalitetnim, funkcionalnim namještajem od domaćeg drva te opremom hrvatskih dizajnera i proizvođača, opetovano dokazuju kako domaći proizvođači znaju i mogu napraviti kvalitetan proizvod.
Osim namještaja, financiranje uključuje i program podnih obloga, bijele tehnike, rasvjetu te dekorativne artikle, a budući da su osnivači redom renomirane hrvatske tvrtke, Bernarda, Dega, Hrast export Puklavec, Kircek, Požgaj i Sobočan interijeri, po mjeri se može opremiti cijeli stan. Opremanje stanova u programu POSplus tako je danas za građane umjesto patnje postalo dostupno i ugodno.
Kupujmo hrvatsko
Tržište je danas preplavljeno ili proizvodima sumnjive kvalitete ili kvalitetnim, ali ultraskupim uvoznim namještajem, a prosječna mlada obitelj ne može si priuštiti stručnjaka koji bi uredio interijer.
U vrijeme krize hrvatski potrošači više nego prije razumiju i primjenjuju slogan “Kupujmo hrvatsko”, a Vlada bi, smatraju u Drvnom klasteru sjeverozapadne Hrvatske, mogla razmisliti o novome modelu, po uzoru na POSplus, kojim bi društveno poticanu stanogradnju nadogradila ponudom kvalitetnog, funkcionalnog namještaja i opreme hrvatskih dizajnera i proizvođača.