ZAGREB – Organizacija natjecanja ovogodišnjeg Eurosonga, koji je održan proteklog vikenda u Beogradu, koštala je oko 21 milijun eura, dok je nacionalna televizija RTS potrošila oko 8,5 milijuna eura, izvijestio je Blic.
Generalni direktor RTS-a Aleksandar Tijanić za Blic je izjavio kako je RTS potrošio oko 8,5 milijuna eura, ali da je Srbija profitirala milijardu eura.
– Toliko vrijedi da tri tisuće krvožednih novinara pretvorite u prijatelje i da tijekom deset dana boravka oni Beograd slave, vide Srbe kao prijateljski, srdačan i gostoljubiv europski narod koji burno i strasno živi, govori jezike, lijepo izgleda, lijepo se vlada – rekao je Tijanić.
Gradonačelnik Beograda i člana Organizacijskog odbora Eurosonga Zoran Alimpić smatra da se ne može točno izračunati koliko je novca Grad zaradio od Eurosonga, ali pretpostavlja da je u Srbiju ušlo bar onoliko koliko je i uloženo u natjecanje.
No, uoči pjesme Eurovizije Sandra Suša, izvršni producent „Eurosonga“, pretpostavila je da bi najmanja turistička zarada mogla biti od 15 do 18 milijuna eura.