ZAGREB – Početkom ožujka u zagrebačkom Hypo EXPO XXI centru održat će se četvrta već tradicionalna jednodnevna regionalna konferencija o internetskom marketingu, pod nazivom “Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu”.
Tema četvrte Web::Strategije su kontekstualno oglašavanje na web stranicama i SEM (eng. Search Engine Marketing). To su grane internet (web) marketinga koje se prema definiciji bave online oglašavanjem smještenim uz tematski povezane sadržaje na web stranici. Cilj ovakvog oglašavanja je jednostavno i jeftino privući ciljane posjetitelje na web stranicu te zato će na Web::Strategiju će doći svi koji su privatno ili poslovno vezani uz biznis na internetu – oglašivači, marketing agencije i internet portali.
Predsjednik programskog odbora četvrte Web::Strategije, Davor Maričić iz Instituta za elektroničko poslovanje izjavio je povodom najave konferencije – "Web::Strategija je jedina konferencija u regiji na kojoj se ne govori isključivo o marketingu, te na kojoj glavnu temu ne drže samo web tehnologije. Ona je specifična kao i sam Internet – spoj kreativnog marketinga, kreativnih tehnologija i kreativnih ljudi! Web::Strategija je danas nezaobilazan događaj za sve koji su u doticaju sa internetom."
Na predavanja dolaze regionalni predavači (iz Hrvatske, Srbije i Slovenije), profesionalci za kontekstualno oglašavanje kako bi predstavili svim prisutnima osobne konkretne primjere iz prakse, trendove kontekstualnoga oglašavanja koji iz svijeta već dolaze u regiju te koje ćete odmah nakon Web::Strategije moći primijeniti u vlastitoj tvrtki.
Više na www.racunalo.com/business/web-strategija-4-izgubljeni-u-kontekstu.html.