Na konferenciji će poznati hrvatski stručnjaci iz područja političkog marketinga, sveučilišni profesori i drugi stručnjaci za moderne tehnologije govoriti o korištenju društvenih mreža, komunikacijskim metodama i alatima dostupnim na Internetu za učinkovito političko marketinško komuniciranje.
Predavači na konferenciji redom su relevantna imena: Krešimir Macan, Marjan Jurleka, Marko Rakar, Vuk Čosič, dr. Miroslav Tuđman, Domagoj Bebić, Robert Gelo, Jaka Levštek, Marijana Grbeša, Nenad Stazić, Matija Babić, Bojan Mušćet, Robert Reichel… uz posebnu video poruku koju šalje Bijesprvi
Konferencija je namijenjena u prvom redu:- političarima – koji žele bolje poznavati alate koji su im dostupni za pristup javnosti i komuniciranje ideja, posebno u lokalnoj zajednici – profesionalcima za odnose s javnošću – koji se bave političkim marketingom, kreiranjem strategija marketinškog komuniciranja, oblikovanjem ideja i poruka za javnost, kriznim komuniciranjem – studentima – marketinga, politologije, novinarstva, sociologije i srodnih društvenih studija, koji žele proširiti svoje znanje – udrugama i javnosti – koji mogu poboljšati svoju komunikaciju sa svojim budućim predstavnicima, koje su mogućnosti da svoje interese kao zainteresirane strane (ili birači) prenesete i na svoje buduće zastupnike u vlasti.
Konferencija će se održati sutra, 12. veljače, u zagrebačkom Hypo-EXPO XXI Centru, s početkom u 9:00 sati.