LJUBLJANA – Slovenske novinarske redakcije našle su se u velikoj nedoumici što učiniti s bačvicama od 20 litara piva koje im je ovih dana poslao direktor Pivovarne Laško Boško Šrot koji figurira kao "medijski tajkun" i protivnik premijera Janeza Janše, javili su slovenski mediji.
Budući da se 21. rujna održavaju parlamentarni izbori na kojima Janša želi osvojiti svoj drugi premijerski mandat, redakcija javne Slovenske televizije "pred komisijom je uništila" bačvicu piva "Zlatorog", koje im je pred početak lokalnog festivala "Pivo i cvijeće" poslao Šrot, kako ne bi dala povoda sumnjama da ih premijerov protivnik želi potkupiti, objavio je slovenski novinarski portal "Medijski Watch Dog".
Urednica unutarnje politike na Slovenskoj televiziji Roswita Pesek izjavila je da su se odlučili da "komisijski unište" poklonjeno pivo budući da se na javnu televiziju odnosi zakon o javnim službenicima prema kojemu se može otkloniti i komisijski uništiti dar za koji se može posumnjati da primatelja dovodi u poziciju sukoba interesa.
Pesek je navela da su bačvicu s pivom dobile i druge slovenske redakcije, no nije poznato je su li se one odlučile na uništenje tekućine, vraćanje pošiljatelju ili pražnjenje sadržaja na neki drugi način.
Na sajmu "Pivo i cvijeće" koji se ovih dana održava u Laškom blizu Celja, gdje je središte slovenske pivovarske industrije, ovih se dana toči i "Pivo tajkun". To je Šrotova ironična replika premijeru nakon što ga je Janša nazvao najvećim slovenskim tajkunom, optužio ga za velik utjecaj u medijima u kojima je Pivovarna Laško većinski vlasnik te pokušaje da protuzakonito preuzme slovensku industriju pića u vrijednosti od 1,5 milijardi eura.