Naslov govori sve. Niti u Nissanu ne cvatu ruže. Globalna ekonomska kriza i tu je uzela danak, tako da je japanski automobilski div stegnuo remen i udario tamo gdje ga najmanje boli – po radnicima.
Iako je broj prodanih automobila u prva tri kvartala fiskalne godine pao samo 3% na brojku od 2.633.000 prodanih vozila širom svijeta. Gubici se već polako zbrajaju, a u Nissanu procjenjuju kako će im neto gubitak na godišnjoj razini iznositi čak 2,58 milijardi dolara. To će, naravno, najviše osjetiti oko 20.000 zaposlenika koje Nissan namjerava otpustiti.
Godina 2000. bila je posljednja godina kada je Nissan prijavio gubitak, odnosno to je godina udruživanja s francuskim Renaultom i kada je Carlos Ghosn postao izvršni direktor. Upravo kako bi zadržali likvidnost kompanije i protok novca, kako kaže Ghosn, morali su učiniti drastičan korak i otpustit će 8,5% zaposlenika, od čega 12.000 u Japanu te 8.000 širom svijeta.