FIA World Motor Sport Council (WMSC) objavila je tehničke detalje, odnosno specifikacije budućih WRC automobila. Najznačajnija novost je kako će se temeljiti na S2000 specifikacijama.
To je dobra vijest za reli tim ove koji se već godinama žale na nerealno visoke troškove koji su mnoge manje timove jednostavno odbijali od natjecanja. Ovo je rješenje koje bi trebalo privući nove potencijalne timove. S druge strane, ova odluka je došla i malo prekasno, jer kao što već znate, Subaru i Suzuki su već odustali od WRC prvenstva iduće godine, a najveći razlozi su upravo visoki troškovi s jedne te globalna financijska kriza s druge strane. Inače,
Ford već nekoiko godina najavljuje odustajanje od WRC natjecanja iz istih razloga, ali nekako su se ipak održali. Svi su timovi pozdravili ovu odluku, a kako će se ona odraziti u praksi, vidjet ćemo.
Osim S2000 specifikacija, turbo u mašinama će biti ograničen, izmijenit će se ispušni sustav, a skidat će se i hrpa elektronskih dodataka. Novi paket opreme trebao bi se koncentrirati djelomično oko mašine, brže mjenjačke kutije i kvalitetnije aerodinamike, a rezultat svega trebali bi biti otprilike jednako brzi i upravljivi reli bolidi proizvedeni sa znatno manje novca. Ugrubo, novi "bolt-on" paketi koštali bi manje od 30.000 eura.
Više na automanija.com