
Kutak za učenje, koji podrazumijeva radni stol i police oko ili iznad njega, mora biti praktičan, po mjeri djeteta koje sjedi za njim. Visina i veličina stola moraju odgovarati dobi djeteta, pa u skladu s tim i police moraju biti na dohvat ruke. Police su u funkciji rada, ali imaju i važnu estetsku ulogu. Zato na njima valja držati red, baš kao i na stolu. Da bi bilo reda, treba ih posložiti na zid, ako su viseće ili pokraj stola, ako su samostajaće, tako da je dovoljno pružiti ruku i dohvatiti potreban predmet ili knjigu.
Police su upravo onaj element koji prostoru daju dušu i osobnost, pa ih treba birati ili napraviti promišljeno, jer one ne smiju opterećivati ugođaj. Police se mogu dati izraditi kod drvodjelca po mjeri prostora i to je zapravo najidelanije rješenje. Rađene po narudžbi, police će biti točno onakve kakve prostor ili kutak za učenje zahtijeva. Svaki majstor će znati procijeniti dubinu police i njezin oblik, a važan je i način postavljanja na zid ako nisu samostojeće.
Ako je radni stol, primjerice, smješten u kutu, jer veličina sobe ne dopušta veće manvriranje, i police valja postaviti u kut. Takve se teško mogu pronaći u trgovačkoj ponudi, što je problem za sebe. Ponuda polica i radnih stolova u trgovačkoj mreži je, nažalost, ograničena i svodi se uglavnom na tipizirane stolove za kompjutore, a to nije pravi izbor za “kutak za učenje”.
Takvi stolovi pogotovo nisu dobri za djecu nižeg rasta jer kompjutor osnovcima nije nužan za učenje. Kad je izabran radni stol – koji mora biti “ozbiljnijih” dimenzija kad su srednjoškolci u pitanju, valja se osvrnuti na police. Za učenike starije dobi police mogu imati i “slobodniji” izgled. Mogu biti kombinirane od različitih materijala – metalne, drvene, od iverice, panel-ploča ili čak od plastike.
Kombinacija ovisi o ukusu i mašti te o cijeloj sobi. Posebno su praktične samostojeće police ako je soba dovoljno prostrana. Takve police omogućavaju više mašte pogotovo kad je riječ o pregradama. Najbolje je izabrati police koje imaju pregrade, jer tada mogu podnijeti veći teret.
Bilo bi dobro uvažavati želje djeteta koje će sjediti u tom kutku za “skupljanje” znanja.