
Svake godine svijet dizajnanapeto očekuje koji će ton koloristički mogul Pantone izbaciti kao „boju godine“. Prestižna titula ne samo da je šminkerski laskava, ona zaista i diktira trendove i određuje u kojem će smjeru dizajneri krenuti. U masovnoj proizvodnji namještaja i pratećih dodataka to znači da će svatko tko želi biti in barem na diskretan način koketirati s bojom godine, čak i ako ona nije na listi njegovih koloritnih favorita.
Možda zbog sveopće krize ili baš usprkos njoj, Pantone se odlučio na hrabru i drsku odluku i proglasio honeysuckle bojom 2011. Drugim riječima, kopajući po ton-karti, zaustavit ćete se na pink kombinacijamai iza šifre 18-2120 pronaći jarkoružičasti ton medeno slatkog imena. Dakle, ružičasta je zavladala interijerima, ako ne kvantitativno, onda kvalitativno sigurno. Tapete, tkanine i svi uzorci koji na neki način služe kao predložak u proizvodnji namještaja neće proći bez svoje pink doze.
![]() |
Optimistična, strastvena i vibrantna, ta boja oplemenit će i osvježiti vaše interijere bez direktne agresivnosti kakva se pripisuje crvenoj. Boja nade koja slavi pozitivan pogled na svijet možda je dobar suborac uokršaju s krizom koja nam je do sada nametala manje lijepu viziju budućnosti. Dobri stari dizajneri iz Pantonea i ovoga puta su se pokazali kao mudri poznavatelji estetskih, ali i ekonomskih kretanja u svijetu te dokazali da su koloristički aduti i dalje u njihovim rukama.
Napomena čitateljimaAko želite urediti neki prostor, a niste sigurni kako, savjet će vam ponuditi dizajnerica interijera kojoj možete pisati na adresu kristina@miss-decor.com |