
Emo kultura, odnosno subkultura okupljaodređene grupe ljudi koji slušaju svoju vrstu muzike. Postojeodređeni dućani u kojima se može naći odjeća za emovce. Šminka išminkanje za pripadnike emo kulture su specifični, a svi koji imajustatus ema moraju zadovoljavati određena pravila.
Pokret nastao 1990-ih godina u njujorškimpredgrađima zbog neuklopljenosti tinejdžera u očekivane okviredruštva (navijačice, američki nogomet).
Naime, tinejdžeri koji se nisu uklopili i nisuimali nekog izbora i sadržaja u predgrađima gdje su živjeli, a gradim je bio daleko, počeli bi se povlačiti u svoje sobe i sebe.
Emo je glazbeni žanr i masovni tinejdžerskipokret u kojem je naglasak na otvorenosti prema emocijama, najčešćeonim tužnim. U radikalnijem izdanju, za emo pokret veže se itinejdžerska depresija te samoozljeđivanje. Emo pokret se smatravelikim tinejdžerskim fenomenom, čak većim i od gotha koji u svomnajlošijem obliku ima elemente depresije i mržnje prema samomsebi.
Karakteristike emo izgleda su stepenastoošišana kosa s jednom dužom šiškom začešljanom preko oka, umeciraznih boja. Od odjeće su starke ili skejterice na nogama, usketraperice, majice s otkačenim slikama i natpisima. Omiljena je bojapripadnicima ovog pokreta uglavnom crna, ali detalji su uvijek ujarkim bojama.
Emo bendovi: Tokio Hotel, My Chemical Romance,Funeral For a Friend…
Znak: emo, emo i samo emo, te često plišaneživotinje tužnih pogleda.