Novija istraživanja pokazala su da taj ukusan začin pomaže u
snižavanju razine šećera i triglicerida u krvi kod osoba oboljelih od
dijabetesa tipa 2. No, to nije sve, u časopisu American Journal of
Clinical Nutrition objavljeni su rezultati studije koja je otkrila da
konzumacija čajne žličice cimeta dnevno regulira razinu šećera u krvi i
kod osoba koje ne boluju od dijabetesa. Osim toga, cimet sadrži
polifenole – antioksidanse koji jačaju krvne žile te tako smanjuju
rizik od srčanih i krvožilnih bolesti, te djeluje kao energetska
injekcija i povećava sposobnost koncentracije. Sasvim dovoljno razloga
da cimetom začinite svaki dan, zar ne?