KAKO SNIZITI VISOKI TLAK Vrijednosti krvnog tlaka, visoki krvni tlak prehrana, simptomi, liječenje i debljina - Gorila.hr

KAKO SNIZITI VISOKI TLAK Vrijednosti krvnog tlaka, visoki krvni tlak prehrana, simptomi, liječenje i debljina

Jesu li visoki krvni tlak i debljina povezani i koji su osnovni simptomi koje počinju osjećati osobe s visokim tlakom? Bitno je pratiti vrijednosti krvnog tlaka. Kako izgleda liječenje i kako sniziti krvni tlak? Jedan od načina je prehrana....

Svaki dan jedite dovoljno voća i povrća, po mogućnosti svježeg i u svim bojama. Naravno, cisoki tlak snizit ćete i uz pomoć sljedećih namirnica:

1. Riba: Od svih namirnica životinjskog porijekla, riba je najzdravija - obiluje proteinima, a nije masna. Omega-3 masne kiseline u ribi, zajedno s drugim nutrijentima, štite krvne žile, smanjuju upalne procese i snižavaju visoki krvni tlak.


2. Ulje lanenih sjemenki: Lanene sjemenke, poput ribe, obiluju omega-3 masnim kiselinama. Uz ovo ćete ulje vaše krvne žile učinkovito zaštititi od stvaranja ugrušaka.

3. Sok od celera: Ovaj tradicionalni kineski lijek dokazano je učinkovit u borbi protiv visokog krvnog tlaka. Priprema – vrlo jednostavna, sve što vam treba je celer i mikser. Dvije do tri čaše celerovog soka dnevno snižavaju visoki tlak i vraćaju ga na normalne razine. Također, celer je poznat kao učinkovit lijek protiv gihta i artritisa. Studije su potvrdile kako je ovo povrće bogato antiupalnim tvarima, uključujući apigenin, cox2 – inhibitor, koji je po svom djelovanju sličan antiupalnim lijekovima.

4. Jabučni ocat: Jabučni ocat čisti tijelo i snižava krvni tlak. Za bolji učinak, probajte ovaj recept - ujutro, na prazan želudac, popijte malo jabučnog octa pomiješanog s toplom vodom i medom. Med potiče rad probave, što je korisno jer zatvor može pogodovati visokom krvnom tlaku.

Maslinovo ulje5. Maslinovo ulje: Maslinovo ulje, sinonim zdravlja i mediteranske prehrane, blagotvorno djeluje na lipide u krvi i također smanjuje krvni tlak. Nedavna studija pokazala je da što su veće količine konzumiranog maslinovog ulja, tako krvni tlak postaje sve niži i niži. Koristiti ga možete za pripremu salata i za kuhanje.

6. Krastavac: Krastavac je prirodni diuretik i pomoći će vam u snižavanju tlaka i pritiska u arterijama. Jedite dva svježa krastavca svaki dan, tijekom dva tjedna i rezultati neće izostati.

KATEGORIJA KRVNOG TLAKA

SISTOLIČKI TLAK (mmHg)
(PRVA VRIJEDNOST)

DIJASTOLIČKI TLAK (mmHg)
(DRUGA VRIJEDNOST)

normalan

ispod 120

ispod 80

prehipertenzija

120-139

80-89

prvi stupanj hipertenzije

140-159

90-99

drugi stupanj hipertenzije

160 ili više

iznad 100

.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Blog ovog autora